jueves, 8 de julio de 2010

Vše vyřízeno

A během jednoho měsíce byl najednou takový frmol, vše se tak rozjelo, že jsem neměla čas pomalu to ani šechno stíhat, natož psát. Takže nakonec transcript of records, další potřebný dokument, o kterém jsem nevěděla, jsem si šla nechat zhotovit na naše studijní oddělení, kde mi vypsali seznam absolvovaných předmětů na Mu, ta online registrace se vyplnila, vytiskla a přiložila k transcriptu, do learning agreementu jsem si vybrala 7 zajímavých předmětů, vše opatřila příslušnými podpisy a odeslala do Madridu. Za nějakou dobu přišel akceptační dopis a potvrzení online registrace, tyto dokumenty potvrzující mé přijetí jsem včera odeslala na naše studijní, studijní referentka mi do IS zapsala, že budu studovat semestr v zahraničí a vpodstatě je zatím hotovo. Ještě čekám, že by mi třeba mohli poslat potvrzený learning agreement nebo aspon něco, abych si ty předměty pak mohla nechat v Čr uznat, ale tak snad to dojde.

A co že si Pája vybrala za předměty? Zatím tyhle, možná to časem pomění.

- Dialectología espanola

- El espanol en América

- espanol coloquial

- Literatura espanola desde 1975

- Introducción a la historia de la lengua espanola

- El espanol como lengua extranjera. Técnicas de composición oral y escrita

- Sociolingüística del espanol

Teď mě čekají tři měsíce nádherných španělských prázdnin, pročež odteď budu písat zase do rubriky Španělsko a jak začne škola, přejdu opět na Pavli Erasmus Espana UCM Madrid. Články na blogu se ale řadí chronologicky, takže se nebojte, že byste o nějaký přišli. Vše uvidíte tak, jak se odehrává, jen s jiným štítkem.

Tak vzhůru prázdninovým dobrodružstvím!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario