domingo, 25 de julio de 2010

Den 16: Kooonečně ta ONCE

Tak v patek jsme kooonecne sli nekam. Rano jsme nedelali nic zajimaveho, chystali obed a siestovali. Na obed sme meli stejne jako pred par dny, kure varene v ryzi. A bez soli to bylo fakt hnusne, toz jsem na to nemela ani chut. Dlouho jsem povidala s mami na skype a pak najednou bylo pet hodin a ja vubec nemela hlad a navic...bez koreni, bez soli, to byl fakt humus, to maso. Tak jsem snedla par zrnek tej ryze a sla se osprchovat a chystat se na ven.
A tak jsme konecne za celou tu dobu, co jsme tady v Madridu, sli nekam dal nez tady ve ctvrti = jeli metrem. Chteli jsme se jit podivat, stli se budeme moci vyfotit s poharem MS. Jeli jsme tedy na stanici Sol, kde ta copa byla. Bylo tam ale takove mnozstvi lidi, ze to nebylo mozne. Jeden z chicos de seguridad, co to tam hlidali, nam rekl, ze za 25 min to tam zaviraji a ze je tam fronta tak na 4 hodiny, takze my nemame sanci. Trochu me to mrzelo, ale jako z tech mega moc lidi, co tam cekali, jich bylo mega vic, co nemeli sanci. Toz sme nebyli jedini, :D heh :D
Tak jsme se ze Sol vratili na zastavku Banco de Espana, kde se vystupuje, kdyz se chce jit do ONCE, popr. do baru Lucar a Roca Fría, kam Pedro v Madridu chodi. Toz jsme sli do lucar, ze si dame tortillu de patatas. Ja na ni vubefc nemela chut a stejne ji tam nemeli. Bar Lucar se mne vubec nelibi. Je to tam takove prazdne, vecne tam nic nemaji, poradne aperitivos tam nedavaji a jednou sme tam na tej tortille byli a mi moc nejela teda. Nj ja jsem zvykla na tu od Juanity pekne s cibulkou a tak no... Tak jsme si v Lucaru dali cocacolu, donesli nam k ni bramburky mnaaaam a pak sme sli pryc. Do Roca fría. :D Tam tortillu taky nemeli /nastesti/, toz jsme si museli dat neco jineho. Pedro si dal montado con queso y lomo a ja smazene kalamary!!! Konecne nake poradne jidlo v nakem normalnim mnozstvi, aby se z toho clovek najedl a nemel za hodinu hlad. Jeee to sem si uzivala teda! Jedla sem to hrozne pomalu a vychutnavala si to. Pedro sice po ceste zpet rikal, ze sme si to nemeli davat, ze sme utratili mega penez (za oba sme platili dohromady 14.60 euro) ale toz kua...celej cas co sme v Madridu sme zavreni doma, nejdeme ani na blbou kokakolu toz jednou se to snad neposere ne? Kdybysme meli bejt zase doma, byl by agobiado kvuli jidlu, takto se aspon jednou nemusel o jidlo starat a postaral se nekdo za nas. :)
Cesta zpatky se mi hrozne libila, Pedro mi popisoval a vysvetloval metro. Hej to je tak slozite ty chodby jak jsou spletite, ma to mega vchodu, vychodu, spoustu schodu, jedny nahoru, druhy dolu, no jsem z toho upe blba. Hej stli se ja jednou tady v tom metru neztratim, tak to bude dobry. :D Zlaty saliny v Brne. :D Ale jinak cestovani metrem se mi mega libi! Je to rychly, pohodlny zpusob dopravy, navic kdyz je venku kosa, tak v tech chodbach metra a ve vagonech je teploucko a kdyz jsou vedra jako ted, v metru je klimoska, coz je uplne superni. No a pak uz jsme teda dorazili domu, ja si teda jeste musela koupit listek, ptz ten muj, co na nem bylo 5 jizd, se mi uz vycerpal a turniket me nechtel do metra pustit :D (hej fuuuj 9 euro za nej chteli, kdyz jsem tu byla minuly rok, stal ten listek na 10 jizd 7 euro) a pak doma uz jsme sli tak akorat spat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario