lunes, 31 de enero de 2011

Co je nového

Uz mam studentskou karticku! Uz mam cim prokazat, ze jsem opravdu studentka UCM. (Dali mi ji pred dvema tydny). Ovsem vezmeme-li v potaz, ze uz 17.unora se vracim doCeska, uz mi nebude moc platna. Jak nam rekla sama pani v kancelari pro erasmus studenty: Os la lleváis de recuerdo. :D

Otevreli nam novy Lidel. Minuly ctvrtek. Mercado uz nema dve patra, ale jen jedno a cely prostor nahore zabira Lidel. Je to superni, protoze veci, ktere se nesezenou tam (jogurty, cerealie, sprchove gely, sampony...) se sezenou v Lidelu. A co neni v Lidelu (cerstve ryby, ovoce, zelenina, maso...) se sezene en el mercado. Aspon uz nebudeme muset litat kvuli kazde krabici mlika do Carefouru.

Alicia uz neni nase kamaradka. Jako by se po ni slehla zem. Jak jsem nekde v predchozich postech psala, ze Lidia, Alicia a ja jsme mely psat praci do sociolingvistiky, tak Alicia se nam prestala ozyvat, nereagovala ani na sms, ani na telefonaty a ani na chatu na facebooku, i kdyz jsem ji videla online a vubec se k nasim navrhum k praci nevyjadrovala. Proste nas v tom sproste nechala. Tak jsme praci s Lidii napsaly samy a kde je konec Alicii nevime. Ted jsem videla na face, ze tam mela napsane, ze odjizdi do Rumunska a Bulharska...ale mohla nam aspon neco rict... :(

Zmenili jsme poskytovatele internetu. Ti cabrones z Telefónicy nam snizili tech 10 mega pripojeni, co jsme meli, na 3 mega, aniz by nam cokoli rekli a pritom si nadale uctovali penize jako za to desetimegove. Tak jsme presli k Jazztelu.

Elva se se mnou prestala bavit. Vypadala jako hrozne superni kamaradka, ale asi takova kamaradka nebyla. Jednou sme se domluvily, ze se jeste sejdeme (mela jsem pro ni nejake veci z Ceska). Mely jsme se sejit na Ciudad Universitaria v jeden ctvrtek v pul druhe. Ja mam od pul dvanacte volno, tak jsem sla zabit cas do univerzitni cafeteríe. Elva mi nepsala, ze by ji do toho neco vlezlo ani nic. Cekala jsem tam do dvou, pul treti a ve tri mi napsala, ze se opozdi, ze ma nejake tutorías. ?A to uz nevedela alespon vecer predtim? Tak jsem cekala dal. O pul ctvrte napsala, ze at prijedu na Sol. Ale tak nase dohoda neznela. A ja newim jak se tam jede. Kdyz jsem ji rekla, ze se sejdeme teda jindy, nastvala se, ze pry rikala nejake kamosce, aby ji hodila autem na Sol, aby ji to netrvalo tolik casu a kdesi cosi a pak mi zavesila telefon. Od te doby se neozvala, ani kdyz jsem ji napsala e-mail. Ten den jsem mela spatny den, mozna jsem reagovala nejak prudce, co ja vim, ale omluvila jsem se ji a ji ani nestalo za to mi odpovedet... :(
Zacalo tu nove Operación Triunfo 2011. 16.ledna byla prvni, resp. nulta gala. A jedna ze soutezicich je nevidoma. Jmenuje se Ana Isabel, je ji 21, je z Jaénu, rika si Coraluna a ja se divim, ze ji vubec vzali. Ale nezpiva az tak spatne.

Zamilovala jsem se tu do serie El barco. Zacali ji davat pred tremi tydny na Antena tres. Lod Estrella polar uvizla v divne bource, ktera zpusobila svetovou katastrofu a ted se zda, ze pasazeri a posadka lodi jsou jedinymi prezivsimi na celem svete. Jak se bude asi situace dal vyvijet?

Zmenila jsem e-mailovou adresu. Uz nebudu pouzivat vivaespana.

Mam pokrk nespolehlivosti komunikace s profesory na univerzite. Ale o tom uz tu rec byla (Mis reflexiones más profundas II).

Mam strach ze zkousek. Ale hrozny. Ta nejistota, kdy nevite, jaka ta zkouska bude a mnohdy ani z ceho se mate presne ucit, me desi.

A navzdory tomuto vsemu mam strach z navratu do Cr. Uz se hrozne moc moc moc tesim na moji univerzitu bo tady studovat je fakt o nervy. Ale Espana...mi queridísima Espana...mi bude hrozne moc chybet. ...a bez mojeho mileho se v Cesku po tak dlouhe dobe, kdy sme byli spolu temer 24 hodin denne, asi poseru... Ale na to je lepsi radsi zatim nemyslet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario