sábado, 29 de agosto de 2009

Pavli en Espana - Mých nejšťastnějších 21 dní v životě (Pondělí 13.7.2009)

Pondělí

KULTURNÍ ODPOLEDNE

Ráno se nedělo nic zvláštního, osprchovala jsem se a právě když jsem byla ve vaně, přišla Anita nám oznámit, že v šest všichni přijdou na to kulturní odpoledne.
Ještě jsem zapomněla říct, že během víkendu v Montánchez jsem dostala od Belén krásné tričko s Miguelem Bosém kdy na přední straně je jeho foto a na zadní je vypsaná celá gira, kterou dělali, od Consoli jsem tež dostala tričko a od Pedra tričko A x ellos, k tomu se ještě dostanu. No tak jsem se Anitě hned s tričkem s Miguelem Bosém pochlubila. Jí se mega líbilo. Když se dost vynadívala na Bosého, otočila si mě a začala číst ty města, co byly vypsané na zádech. A četla: Madrid, Toledo, Córdoba, Cácerez, Montánchez, Sevilla... :D Montánchez tam teda fakt nebyl, ale ona to tak přesvědčivě řekla, že aji Pedro se zeptal, jestli byl Bosé v Montánchez, haha! :D Potom Ani odešla a my jsme kecali, nešli jsme ani na cortos, jak bylo málo lidí, no a pak jsme se naobědvali a byla siesta.
V šest opravdu přišla Ani, Maxi, Conchi a Almudena, tak jsme rozbalili lázeňské oplatky, které jsem z Česka přivezla, čokoládu Studentská pečeť, jejíž jméno se jedna přes druhou snažila přeluštit, ale moc jim to nešlo, hihi, naštěstí po mně nechtěly vědět, proč se ta čokoláda jmenuje zrovna takto, no a pak ochutnali taky Becherovku. Vše z Česka jim moc chutnalo a mně zase chutnalo španělské kafe a ty veliké sušenky, co jsem je jedla na corridě. No když jsme vypili trochu té becherovky, rozhodly jsme se, že půjdeme na hrad. Bylo pěkně teploučko, tak už jsme se viděli, jak lezeme na hrad, haha. No takyže jsme nevylezly.

TRES OCHO TRES
Došli jsme na náměstí, odkud jsme měli jít na hrad. Jo. Nikam se nešlo. Holky upoutalo natáčení soutěže pro Canal Extremadura nazvané 383. Tentokrát se program natáčel v Montánchez, takže jsme jim tam dělali publikum. – Možná jsme pak v neděli byli na kanálu Extremadura, hihi! Byla to strašná sranda ptž ten týpek, co to měl celé na starost, furt nám jako publiku něco říkal, že jsme dost hlasitě neskandovali a podobné vály, ale my jsme ho vůbec neslyšeli ptž neměl mikrofon, tak sme tam byli uplně mimo a nevěděli sme, co chtěl, a stejně sme furt podporovali jednoho Rafu, který tam soutěžil. Byl to mladý Rafiki z trafiky, kterého jsem už příští den poznala. Pak po nás furt chtěli, abysme nahlas tleskali a řvali 383, až jsme z toho byli úplně ochraptělí. Mohli nám aspon každému dát tinto de verano gratis, abysme si svlažili hrdla, no nedali nám nic, ale odcházeli jsme s pocitem, že možná budeme v televizi haha! No ale na hrad už jsme nešli ptž bylo mega pozdě. Trochu mě to mrzelo ptž to natáčení soutěže nebylo uplně zábavné, ale tak aspon sme se tam vyřvali a nějaká ta sranda byla taky. Šak tam taky byla Anita, že?

No hay comentarios:

Publicar un comentario